Informácie o koronavíruse pre našich zákazníkov
Sme otvorení pre obchodovanie a tu vám pomôžeme.
Chceme vás uistiť, že aj v týchto výnimočných časoch sme otvorení pre obchodovanie.
A navyše, chceme vám pomôcť kúpiť si produkty, ktoré potrebujete, z celého sveta.
Stále môžete zadávať objednávky a využívať výhody z nášho rozmanitého, širokého, globálneho sortimentu produktov.
Neustále monitorujeme odporúčania z celého sveta v oblasti zdravia a naše pracovné postupy prispôsobujeme tak, aby chránili našich zákazníkov, ľudí a partnerov.
A úzko spolupracujeme s našou angažovanou maloobchodnou sieťou, aby sme jej pomohli udržať si svoje firmy prosperujúce a schopné naďalej dodávať produkty k vašim dverám.
Dúfame, že naša sekcia Často kladené otázky nižšie odpovie na vaše okamžité otázky.
Často kladené otázky
Môžem ešte zadať objednávky na Fruugo?
Určite, Fruugo je stále otvorené pre obchod a vy aj naďalej môžete zadávať objednávky na produkty z našej širokej globálnej ponuky.
Bude môj balík stále doručený včas?
Naši maloobchodníci a dodávateľské spoločnosti, s ktorými spolupracujeme po celom svete, robia všetko, čo je v ich silách, aby ako obvykle dodržali termíny doručenia. Odhadovaný čas na odoslanie tovaru je uvedený na našich detailných stránkach o produkte.
Hlavní miestni a globálni kuriéri, ktorých používame na plnenie objednávok Fruugo, stále fungujú a prispôsobujú svoje pracovné postupy tak, aby vyhovovali obmedzeniam jednotlivých krajín. Ak existujú obmedzenia, zvyčajne sa týkajú konkrétnych regiónov alebo krajín a na určitý čas môžu ovplyvniť všetky dodávky v tejto oblasti.
Vzhľadom na bezprecedentný charakter situácie vás žiadame o pochopenie a trpezlivosť v takých prípadoch, keď dôjde k oneskorenému doručenia z dôvodu okolností mimo Fruugo, u našich maloobchodníkov alebo kuriérov a vysokému nárastu požadovaných dodávok tovaru po celom svete.
Je bezpečné prijímať balíky a výrobky?
V súčasnosti neexistujú dôkazy o tom, že by sa koronavírus šíril prostredníctvom produktov alebo obalov. Môže sa stať, že dôjde k zmenám niektorých miestnych doručovacích postupov (napríklad nevyžadovanie podpisov, sociálne dištancovanie a iné opatrenia) s cieľom chrániť doručovateľov a vás a udržať čo najefektívnejšiu globálnu distribučnú sieť.
Aké sú vaše pravidlá týkajúce sa vrátenia?
Dúfame, že s nákupom budete spokojní. Naša možnosť vrátenia tovaru je však platná ako normálne. Ak to budete potrebovať, naše pravidlá týkajúce sa vrátenia nájdete tu.
Ako chránite zákazníkov, ľudí a partnerov?
Náš tím teraz pracuje na diaľku a v pracovných postupoch dodržiava miestne obmedzenia a vládne nariadenia v krajine.
Neustále monitorujeme odporúčania v oblasti zdravia na celom svete a svoje pracovné postupy prispôsobujeme konkrétnym potrebám.
Môžem sa stále obrátiť na Zákaznícky servis?
Dúfame, že nasledujúce možnosti pomôžu rýchlo a efektívne odpovedať na váš dotaz:
- Pre všeobecné informácie – naše stránky pomoci
- Pre objednávky, ktoré už boli zadané: Môžete kontaktovať maloobchodníka priamo pomocou nášho interaktívneho centra pomoci na predchádzajúcej stránke. Ak chcete zahájiť dopyt, kliknite späť a na otázku odpovedzte „ÁNO“
„Týka sa vaša požiadavka na existujúcu objednávku?
Prosím, vezmite na vedomie, že vzhľadom na aktuálnu situáciu týkajúcu sa koronavírusu, dostávame v súčasnosti väčší počet otázok od zákazníkov. Preto nám odpovedanie trvá trochu dlhšie, než obvykle. Uisťujeme vás, že náš tím bude k dispozícii hneď, ako to bude v možné.