Získajte viac informácií o platbách

Zabezpečenie platby

Na bezpečné a bezpečné spracovanie vašich platieb počas procesu online platby používame množstvo špičkových platobných riešení v tomto odbore. Tieto platobné riešenia a naše vlastné pokladničné systémy využívajú silné šifrovanie, najnovšie nástroje na zabezpečenie a prevenciu podvodov a sú v súlade s PCI-DSS, takže si môžete byť istí, že platby sú vždy bezpečné a osobné údaje nikdy nebudú ohrozené.

Spôsob platby

Fruugo akceptuje rôzne spôsoby platby v závislosti od krajiny, z ktorej nakupujete. Prijaté metódy sa zobrazia na stránkach produktov počas prehliadania a v pokladni.

Tie obsahujú:

  • Paypal
  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Klarna
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Mobilepay
  • iDEAL
  • Afterpay
  • Clearpay
  • BLIK
  • Discover
  • Diners
  • Bancontract Mobile
  • Trustly
  • Sofort
  • Cartes Bancaires
  • Online Banking PL
  • Alipay
  • China Union Pay
  • JCB

Pri zadávaní objednávky sa pokúšame prijať platbu. V takom prípade okamžite dostanete číslo objednávky a e-mailové potvrdenie. Za určitých okolností však môže byť platba autorizovaná až do vykonania ďalších bezpečnostných kontrol. V takom prípade vám bude po schválení a vyrovnaní platby (zvyčajne do 24 hodín) zaslaný e-mail s potvrdením objednávky.

Upozorňujeme, že ak na zaplatenie objednávky používate Multibanco a je potrebné spracovať vrátenie platby, nemôžeme ju spracovať pôvodným spôsobom platby. Ak je to váš prípad, bude s vami v kontakte člen nášho tímu, ktorý to spracuje alternatívnym spôsobom platby.

Problémy s platbami a odmietnuté platby

Nie sme schopní zverejniť žiadne konkrétne informácie týkajúce sa odmietnutých platieb. Všeobecné dôvody poklesu sú tieto;

  • Platnosť karty skončila
  • Nesprávne číslo karty
  • 3D Secure autentifikácia zlyhala
  • Nedostatok prostriedkov
  • CVC odmietnuté
  • Obmedzená karta
  • AVS odmietnuté (údaje o fakturačnej adrese, ktoré zadal zákazník, sú nesprávne)

Ak narazíte na problém so zamietnutou platbou, odporúčame vám kontaktovať priamo vybraného poskytovateľa spôsobu platby. Tu je niekoľko užitočných podrobností pre Klarnu a PayPal:

Klarna Zákaznícky servis

Medzinárodné: +44 (0) 20 300 50833 Medzinárodné: +44 (0) 808 189 3333

customer.service@klarna.co.uk 

PayPal Zákaznícky servis

Medzinárodné: +44 (0) 800 358 7911

https://www.paypal.com/uk/smarthelp/contact-us?email=privacy

Prijatie vašej objednávky

K prijatiu vašej objednávky dôjde až potom, čo predajca vyexpeduje váš tovar. Spracovanie vašej platby a potvrdenie vašej objednávky nepredstavuje právne záväznú zmluvu. Pred odoslaním tovaru má spoločnosť Fruugo a / alebo maloobchodný predajca právo z akéhokoľvek dôvodu odmietnuť vašu objednávku.