Ak vaša objednávka ešte nedorazila, skontrolujte svoje dodacie údaje:
- Odhadované dátumy doručenia nájdete v e-mailovom potvrdení o odoslaní.
- Skontrolujte e-mail s potvrdením o odoslaní a uistite sa, že je dodaná adresa doručenia správna.
- Ak bola vaša objednávka odoslaná pomocou služby sledovania zásielok, skontrolujte svoje poštové e-maily, kliknite na odkaz na náš sledovací portál a skontrolujte stav doručenia.
Ak predpokladaný dátum dodania vašej objednávky uplynul a stále ste položku nedostali, kontaktujte predajcu a informujte ho.
Najlepšie tipy: Pred kontaktovaním maloobchodníka sa obráťte na suseda alebo na miestnu doručovaciu kanceláriu. V niektorých krajinách môže byť po odovzdaní zásielky miestnym poštovým službám požiadaný, aby ste si ich vyzdvihli na miestnom zbernom mieste.
Ak chcete kontaktovať maloobchodníka, buď:
- Navštívte naše interaktívne centrum pomoci (kliknutím na spätnú stránku) a odpovedzte na niekoľko rýchlych otázok a pošlite správu maloobchodníkovi priamo alebo
- Prihláste sa do svojho účtu Fruugo, prezrite si svoje objednávky a kliknutím na „Zvýšiť dopyt na objednávku“ pošlite správu priamo maloobchodníkovi.
Očakávame, že naši maloobchodníci vám odpovedia do 48 hodín. Prosím informujte maloobchodníka o akýchkoľvek oneskorených alebo chýbajúcich objednávkach v primeranej lehote.
Čo ak nemám e-mail s potvrdením o doručení?
Je možné, že vaša objednávka ešte nebola odoslaná. Ak uplynul predpokladaný dátum odoslania v e-maile s potvrdením objednávky, použite naše interaktívne centrum pomoci alebo sa prihláste do svojho účtu Fruugo, aby ste kontaktovali predajcu a zistili stav svojej zásielky.
Ak ste po odhlásení nedostali žiadne e-maily od spoločnosti Fruugo, je možné, že ste pri pokladni omylom zadali nesprávnu e-mailovú adresu, použite naše interaktívne centrum pomoci, ktoré vás prevedie potrebnou pomocou na vyriešenie tejto situácie.
Čo ak som pri platbe zadal nesprávnu alebo neúplnú dodaciu adresu?
Pre úspešné doručenie je rozhodujúca úplná a presná adresa. Neúplná alebo nepresná adresa spôsobí buď značné oneskorenie, zásielka sa vráti odosielateľovi alebo sa zásielka považuje za stratenú. Čo najskôr pošlite správu maloobchodnému predajcovi pomocou nášho centra pomoci alebo prostredníctvom vášho účtu Fruugo so správnymi informáciami, aby zistili, či ich môže kuriér opraviť.
Ak zadáte nesprávnu alebo neúplnú adresu, bohužiaľ nemôžeme prijať zodpovednosť za stratu balíka a v takom prípade vám nebude vrátená platba.
Ak je adresa, ktorú ste zadali, stále platná, aj keď to nie je vaša adresa: balík môže byť doručený na túto adresu a je za vašu zodpovednosť za vrátenie tovaru.
V takom prípade a v prípade, že maloobchodný predajca rád preposiela váš tovar na správnu adresu, bude to na vaše náklady. Ak maloobchodný predajca tovar nepreexpeduje, vrátia sa vám náklady spojené s tovarom.