Na e-mailovú adresu, ktorú zadáte pri pokladni, posielame nasledujúce e-maily:
- E-mail s objednávkou „Ďakujeme“ - tento e-mail je odoslaný okamžite s cieľom potvrdiť prijatie vašej objednávky a poskytnúť referenčné číslo objednávky.
- E-mail s potvrdením objednávky - tento e-mail sa odošle, keď maloobchodníci potvrdia, že sú schopní prijať vašu objednávku, a proces vybavovania sa začal. Ak ste nakupovali od rôznych maloobchodných predajcov na našom trhovisku, obdržíte samostatné potvrdenia pre každú časť objednávky.
- E-mail s objednávkou „Dodané“ - tento e-mail sa odošle, keď maloobchodní predajcovia odošlú vaše položky. Ak ste nakupovali od rôznych maloobchodných predajcov v rámci nášho trhoviska, budete dostávať samostatné oznámenia o zásielkach pre každú časť objednávky.
- E-mail s aktualizáciou dodania - tento e-mail obsahuje podrobnosti o informáciách o sledovaní zásielky. Upozorňujeme, že sa odosiela iba pri objednávkach odoslaných v rámci sledovanej služby. Ak ste sa rozhodli pre štandardnú službu, nedostanete aktualizáciu o doručení.
Aj když máme zavedeny kontroly validace e-mailu, aby sme znížili pravdepodobnosť náhodného zadania neplatných / nesprávnych údajov pri pokladni, robia sa chyby a ak ste nedostali prvý e-mail, mohlo dôjsť k chybe.
Navrhujeme, aby ste:
- Skontrolujte priečinok so spamom alebo nevyžiadanou poštou vo vašich e-mailoch.
- Skontrolujte svoje karty Sociálne siete a Propagácie (iba Gmail).
- Potom pridajte no-reply@fruugo.com do svojho adresára alebo na bezpečný zoznam.
Ak stále nemôžete nájsť e-mail s poďakovaním:
Navštívte naše interaktívne centrum pomoci (kliknutím späť na stránku) a odpovedzte na pár rýchlych otázok, aby ste získali pomoc od nášho tímu zákazníckych služieb. Nepokúšajte sa zadať ďalšiu objednávku, kým vám nepomôžeme dospieť k záveru, že prvá objednávka bola neúspešná.