LISP Lore: A Guide to Programming the LISP Machine

309,00 €
+ 8,99 € Doručenie

LISP Lore: A Guide to Programming the LISP Machine

  • Značka: Unbranded
Predáva:

LISP Lore: A Guide to Programming the LISP Machine

  • Značka: Unbranded
Cena: 309,00 €
Predáva:
309,00 €
+ 8,99 € Doručenie

Na sklade

Akceptujeme nasledovné platobné metódy

Popis

1. Úvod. - 2. Začíname na stroji Lisp. - 2. 1 Prečo používať Lisp Machine?. - 2. 2 Klávesnica. - 2. 3 Písanie poslucháčovi Lisp. - 2. 4 Pohyb v životnom prostredí. - 2. 5 Myš. - 2. 5. 1 Ponuka systému. - 2. 6 Monitor. - 2. 7 Vydavateľ. - 2. 8 Kompilátor a ladiaci program. - 2. 9 Začíname. - 2. 10 Slovo o štýle práce. - 2. 11 Toto a tamto. - 2. 12 Súbor úloh 1. - 3. Tok kontroly. - 3. 1 Podmienky. - 3. 2 bloky a východy. - 3. 3 Nemiestne východy. - 3. 4 Iterácia. - 3. 5 Lexikálny rozsah. - 3. 6 Makrá. - 3. 7 Uvoľnite sa, chráňte. - 3. 8 Zábava a hry. - 3. 9 Súbor problémov. - 4. Viac o navigácii v stroji Lisp. - 4. 1 Plánovač a procesy. - 4. 2 Okná. - 4. 3 Ladenie. - 4. 4 Editor vstupu a história. - 4. 5 Citlivosť myši. - 4. 6 Šťuchanie. - 4. 7 Zábava a hry. - 4. 8 Súbor problémov. - 5. Čo je to príchuť?. - 5. 1 Premenné inštancie. - 5. 2 Metódy. - 5. 3 Vytváranie inštancií. - 5. 4 Počiatočné hodnoty pre premenné inštancie. - 5. 5 metód na vytvorenie inštancie. - 5. 6 Miešanie chutí. - 5. 7 Kombinované metódy. - 5. 8 Whoppers. - 5. 9 Vnútorné rozhrania. - 5. 10 Vanilková príchuť. - 5. 11 Nástroje na skúšanie chutí. - 5. 12 Odovzdávanie správ. - 5. 13 Okenný systém. - 5. 14 Zábava a hry. - 5. 15 Súbor problémov. - 6. Používateľské rozhranie. - 6. 1 Programové rámce: prehľad. - 6. 2 Definovanie príkazov. - 6. 3 Opätovné zobrazenie. - 6. 4 Typy prezentácií. - 6. 5 Citlivosť myši. - 6. 6 Zábava a hry. - 7. Príklad grafu. - 7. 1 Uzly a oblúky. - 7. 2 Typy prezentácií. - 7. 3 Displej. - 7. 4 Príkazy. - 7. 5 Prekladatelia gest myši. - 7. 6 Program. - 7. 7 Súbor problémov. - 8. Streamy a súbory. - 8. 1 prúdy. - 8. 2 Prístup k súborom a adresárom. - 8. 3 názvy ciest. - 8. 4 Vytváranie ďalších I/O tokov. - 8. 5 Zábava a hry. - 8. 6 Súbor problémov. - 9. Príklad kalkulačky. - 9. 1 Rám programu. - 9. 2 Opätovné zobrazenie. - 9. 3 Makrológia definície príkazu. - 9. 4 Program. - 9. 5 Zábava a hry. - 10. Ukladanie systémov a chyby. - 10. 1 Systémy. - 10. 2 Pridelenie úložiska. - 10. 3 Manipulácia s podmienkami. - 10. 4 Zábava a hry. - 11. Príklad kartovej hry. - 11. 1 Definície kariet. - 11. 2 Typy prezentácií. - 11. 3 miesta kariet. - 11. 4 Interaktívny program. - 11. 5 Program. - 11. 6 Súbor problémov. - 11. 7 Zábava a hry. - 12. Pokročilejšie používanie editora. - 12. 1 Makrá klávesnice. - 12. 2 Písanie nových príkazov. - 12. 3 Ďalšie informácie o editorovi. - 12. 4 Zábava a hry. - 12. 5 Súbor problémov. - 13. Rýchly pohľad na sieť. - 13. 1 Vzhľad gee-whiz. - 13. 2 Všeobecný sieťový systém. - 13. 3 Systém menného priestoru. - 13. 4 Príklady použitia všeobecného sieťového systému. - 13. 5 Písanie vlastného sieťového softvéru. - PRÍLOHA A. Základné príkazy Zmacs. Jazyk: angličtina
  • Značka: Unbranded
  • Kategória: Počítače a internet
  • Počet strán: 338
  • Formátovať: Brožovaná väzba
  • Jazyk: Angličtina
  • Dátum vydania: 2011/11/23
  • Umelec: H. Bromley
  • Vydavateľ / štítok: Springer
  • Fruugo ID: 337902403-741561762
  • ISBN: 9781461291893

Dodanie a vrátenie

Odoslané do 4 dní

  • STANDARD: 8,99 € - Doručenie medzi pi 10 októbra 2025–st 15 októbra 2025

Doručenie od Spojené kráľovstvo.

Snažíme sa, aby sme výrobky, ktoré si objednáte, doručili celkom v súlade s vašou špecifikáciou. Ak by ste však dostali neúplnú objednávku alebo iný tovar ako ten, ktorý ste si objednali, alebo existuje nejaký iný dôvod, prečo nie ste s objednávkou spokojní, môžete objednávku alebo niektoré produkty z nej vrátiť a za tovar dostať plnú náhradu. Pozrite si všetky pravidlá vrátenia